Mely három könyvvel építhetjük fel az énmárkánkat?

1 ajánló - 2 könyvszerző - 3 mű

Énmárka, vagy ahogy a szakzsargon hívja selfbranding vagy personal branding. Egy fogalom, amely egyre trendibbé és népszerűbbé válik napjainkban. Tudatosan vagy épp tudat alatt mindenki építi a saját márkáját. De hogy pontosan mi is lenne ez, illetve hogyan építhetjük és menedzselhetjük könnyedén mindennapjainkban, az az alábbi könyvajánlóból kiderül.

/ Recenziós Írás - Az eredeti bejegyezés 2019. augusztusában jelent meg a Pannon Café Blog oldalán! /

„Énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.”
Jeff Bezos, az Amazon alapítója

Jeff Bezos tökéletesen összefoglalta, hogy mit is takar az énmárka. A tudatosan jól felépítettel könnyebben tudjuk "eladni" magunkat a munkaerőpiacon, és könnyebben ismerhetünk meg embereket. Alábbi könyvek segítségével bárki megcsinálhatja a maga jól felépített imázsát!

Oravecz Nóra - Van egy ötletem (2017); Énmárka tervező (2018)

Oravecz Nórát valószínűleg nem kell bemutatni senkinek sem. Napjainkban már online marketinggel és énmárka-tervezéssel foglalkozik. A Van egy ötletem és az Énmárka tervező részben kiegészítik egymást. A 2017-ben kiadott könyv jobban abban segíthet mindazoknak, kik érdeklődnek a véleményvezérkedés iránt. (Véleményvezér alatt olyan személyeket értek, akik ...) A tavaly megjelent Énmárka tervező kiegészítővel, amely nem sokkal több, mint egy határidőnapló, egy online vállalkozás tervezését is megcsinálhatjuk benne. Hellyel nem lesz gondunk, mivel 1-2 évre elegendő hely van benne.

oravecznora_enmarka.jpg

Könyveket köszönöm a Libri Kiadónak, hogy biztosították számomra.

László Móni - Lehetsz kivételes (2015)

László Móni több, mint 15 éve foglalkozik személyes márka építésével. 2011 novembere óta vezeti blogját ebben a témában, valamint 4 évvel ezelőtt megírta az alábbi könyvét, Lehetsz kivételes címmel. Könyv egyik előnye a többi hasonló témájú olvasmányhoz képest, hogy szépen megcsinált külső és belső grafikával és blogos hatású tartalommal vezet minket végig a selfbrandingezés útján. Kifejezetten hátrányt, amit javítani kellene rajta, nem tudnék mondani vele kapcsolatban.

A könyvet Kossuth Kiadó biztosította számunkra, akinek köszönöm a bizalmat. [ Kép forrás: barbaramajsa.com ]

Végezetül

Mindkettő (vagy három) könyvet szívesen ajánlom mindazoknak, akik belevágnának az önmenedzselésbe és tudatosabb, eredményesebb életet szeretnének maguknak. Ha felkeltettem az érdeklődésedet, akkor ajánlom kezdésnek László Móni könyvét.

Ha tetszett a könyvajánló, kommentelj és oszd meg ezt az írást. Ne felejtsd el lájkolni a Facebookos oldalt és bekövetni !